Ranczo odc. 79 Wielbicielka z Warszawy

W tym dziale znajdziecie tematy związane z 7 sezonem "Rancza". Będziemy tu zamieszczać m.in. streszczenia i zwiastuny premierowych odcinków.
Regulamin forum
1. Zanim założysz nowy wątek, sprawdź czy nie ma już podobnego tematu na forum.
2. Jeśli cytujesz jakiś materiał, pamiętaj o podawaniu źródła.
3. Staraj się pisać poprawnie gramatycznie i na temat.

Czy premierowy odcinek 7 serii "Rancza" można uznać za dobre otwarcie nowego sezonu?

Czas głosowania minął 17 mar 2013, 21:26

Tak, jest moc!
26
90%
Nie, niczym specjalnie nie zachwycił.
2
7%
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony/a jestem.
1
3%

Liczba głosów: 29
Awatar użytkownika
admin
Użytkownik
Użytkownik
Podziękował(a): 368 razy
Otrzymał(a) podziękowań: 714 razy
Kontakt:

09 lut 2013, 18:59

Ranczo seria 7 odcinek 79 "Wielbicielka z Warszawy"
Emisja premierowa - 03.03.2013 godz. 20:20 TVP1

Obrazek
Fot. ATM Grupa

Streszczenie odcinka:
Czerepach i wójt (obecnie i wciąż, senator), stają przed wielkim wyzwaniem jakim jest wylansowanie ich nowej partii politycznej – Polskiej Partii Uczciwości. Istnienie PPU szturmem wdziera się do świadomości wyborców w szczególny i odkrywczy sposób, płynnie łącząc ze sobą demagogię i populizm.

Do dworku przyjeżdża Monika - agentka sztuki z Warszawy, zafascynowana twórczością Kusego. Młoda i jak na złość reprezentacyjna, rozmawia z nim ze znawstwem o sprawach, o których ani Lucy ani Kinga nie mają pojęcia – to znaczy o nowoczesnej sztuce, ze szczególnym uwzględnieniem (i uwielbieniem) sztuki Kusego. Lucy początkowo ignoruje jej, pełną zaangażowania dla Kusego postawę, ale kiedy Monika postanawia zostać kilka dni w dworku, a Kusy kolejną noc zamiast w sypialni z żoną, spędza na rozmowach o sztuce, sytuacja robi się niebezpieczna.