Fotografia

Nasze zainteresowania, sport, internet, zwierzęta.
qwerty
Super User
Super User
Posty: 898
Rejestracja: 21 mar 2010, 12:27
Otrzymał(a) podziękowań: 6 razy

14 lip 2011, 11:38

Ehh :ok Niektórzy to sobie zwiedzają...
Też bym chciał, choć w sumie nie specjalnie lubię wszelkie wyjazdy :hippie

Awatar użytkownika
Anija
Moderator
Moderator
Posty: 1785
Rejestracja: 27 lut 2007, 14:58
Podziękował(a): 284 razy
Otrzymał(a) podziękowań: 993 razy

14 lip 2011, 12:00

zyciak jak Hawaje to i oczywiście hawajska koszula :ok
Mam nadzieję, że na zlocie opowiesz nam trochę ciekawostek z tej podróży :)
"Cieszmy się życiem! Po prostu..."

Awatar użytkownika
zyciak
Moderator
Moderator
Posty: 2383
Rejestracja: 30 sie 2009, 11:34
Lokalizacja: Łódź
Podziękował(a): 520 razy
Otrzymał(a) podziękowań: 891 razy
Kontakt:

15 lip 2011, 5:20

qwerty pisze:Ehh :ok Niektórzy to sobie zwiedzają...

Jakie zwiedzają ?? Ja tu w pracy jestem ;) A tak na poważnie, rzeczywiście, dzięki pracy na statku mam okazję zobaczyć bardzo ciekawe miejsca ... yes

Awatar użytkownika
Kamil
Super User
Super User
Posty: 342
Rejestracja: 19 lip 2010, 12:41
Lokalizacja: Podkarpacie
Podziękował(a): 16 razy
Otrzymał(a) podziękowań: 7 razy

15 lip 2011, 11:23

macphisto, świetnie prowadzisz swojego photobloga. Często zaglądam ;) :dzieki
"Powietrze u nas świeże.
Dwa, wszędzie blisko.
Trzy, tanio.
Cztery, nawet jak co drogie to dostać nie można."

Tadeusz Hadziuk

Awatar użytkownika
macphisto
Osobowość forum
Osobowość forum
Posty: 1130
Rejestracja: 22 gru 2006, 14:19
Lokalizacja: Saalfeld/Mohrungen/Warsaw
Podziękował(a): 48 razy
Otrzymał(a) podziękowań: 97 razy
Kontakt:

15 lip 2011, 11:48

Bardzo dziękuję Kamil za miłe słowa :) :ups: cieszę się, że moje zdjęcia Ci się podobają :-P
We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars. But we won't - Fight Club.

http://www.macphisto.fbl.pl

https://www.facebook.com/wObiektywieAlexis <-skromna galeria

Ewa47
Super User
Super User
Posty: 1061
Rejestracja: 06 lip 2009, 21:41
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował(a): 46 razy
Otrzymał(a) podziękowań: 12 razy

17 lip 2011, 15:27

No zdjęcia macphisto też mi się podobają i też tam wchodzę. ;)
Ewa

Awatar użytkownika
Anija
Moderator
Moderator
Posty: 1785
Rejestracja: 27 lut 2007, 14:58
Podziękował(a): 284 razy
Otrzymał(a) podziękowań: 993 razy

17 lip 2011, 17:46

To ja dam coś od siebie:

1. Obrazek

2. Obrazek

3. Obrazek

4. Obrazek

i na koniec nr 5. - często przylatuje do nas:
Obrazek
"Cieszmy się życiem! Po prostu..."

Awatar użytkownika
Kamil
Super User
Super User
Posty: 342
Rejestracja: 19 lip 2010, 12:41
Lokalizacja: Podkarpacie
Podziękował(a): 16 razy
Otrzymał(a) podziękowań: 7 razy

17 lip 2011, 19:47

Świetne zdjęcia, Anija!
Piękne, piękne... 8-)
"Powietrze u nas świeże.
Dwa, wszędzie blisko.
Trzy, tanio.
Cztery, nawet jak co drogie to dostać nie można."

Tadeusz Hadziuk

Awatar użytkownika
Tengel2
Moderator
Moderator
Posty: 1129
Rejestracja: 31 sty 2007, 19:17
Podziękował(a): 430 razy
Otrzymał(a) podziękowań: 179 razy

17 lip 2011, 22:05

Genialne fotki :)
"Albowiem noc jest ciemna i pełna strachów" - George R. R. Martin

Obrazek

Awatar użytkownika
Anija
Moderator
Moderator
Posty: 1785
Rejestracja: 27 lut 2007, 14:58
Podziękował(a): 284 razy
Otrzymał(a) podziękowań: 993 razy

17 lip 2011, 22:41

Dziękuję, dziękuję :ups:

Chmury są magiczne :zakochany:
Obrazek
"Cieszmy się życiem! Po prostu..."

Ewa47
Super User
Super User
Posty: 1061
Rejestracja: 06 lip 2009, 21:41
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował(a): 46 razy
Otrzymał(a) podziękowań: 12 razy

18 lip 2011, 7:31

Fantastyczne , lubię patrzeć na chmury i śliczny gołąbek. :)
Ewa

Awatar użytkownika
macphisto
Osobowość forum
Osobowość forum
Posty: 1130
Rejestracja: 22 gru 2006, 14:19
Lokalizacja: Saalfeld/Mohrungen/Warsaw
Podziękował(a): 48 razy
Otrzymał(a) podziękowań: 97 razy
Kontakt:

19 lip 2011, 10:47

Ewa47 pisze:No zdjęcia macphisto też mi się podobają i też tam wchodzę. ;)
Bardzo dziękuję i zapraszam cały czas :lol:


Anija, Twoje chmury są rewelacyjne! Uwielbiam takie ujęcia, bardzo piękne :ok



A ode mnie jeden z widoków z 30 piętra PKiN:
http://www.photoblog.pl/macphisto/98688996
i parkowa wiewióra:
http://www.photoblog.pl/macphisto/98873331
We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars. But we won't - Fight Club.

http://www.macphisto.fbl.pl

https://www.facebook.com/wObiektywieAlexis <-skromna galeria

Awatar użytkownika
zyciak
Moderator
Moderator
Posty: 2383
Rejestracja: 30 sie 2009, 11:34
Lokalizacja: Łódź
Podziękował(a): 520 razy
Otrzymał(a) podziękowań: 891 razy
Kontakt:

20 lip 2011, 10:42

Anija, macphisto Gratuluję pięknych fotek !! Naprawdę robią wrażenie !! :)

Ode mnie dziś kilka zdjęć z Kanału Panamskiego, który przekraczaliśmy w drodze z Morza Karaibskiego na Pacyfik. Gdyby nie ten kanał, musielibyśmy opłynąć całą Amerykę Płd. Cecha charakterystyczną, są wagoniki (fot.3), które przeciągają statki przez śluzy kanału. Bez owego wspomagania tak duże statki nie miałyby szans wejścia do śluzy, gdyż są one dość wąskie (fot.4). Dodam jeszcze, że kanał ma trzy śluzy "wjazdowe" (Gatun Locks) i "zjazdowe"(Pedro Miguel Locks i Miraflores Locks). Na fotkach uwiecznione są Gatun Locks, które zbudowane są od strony Karaibów . Miłego oglądania :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
macphisto
Osobowość forum
Osobowość forum
Posty: 1130
Rejestracja: 22 gru 2006, 14:19
Lokalizacja: Saalfeld/Mohrungen/Warsaw
Podziękował(a): 48 razy
Otrzymał(a) podziękowań: 97 razy
Kontakt:

20 lip 2011, 12:57

Bardzo dziękuję :lol: :ups:

zyciak bardzo fajne fotki, to naprawdę świetna rzecz, że pracując przy okazji zwiedzasz świat. Współczuję tylko rozstania z rodziną, ale generalnie to naprawdę zazdroszczę :lol:
We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars. But we won't - Fight Club.

http://www.macphisto.fbl.pl

https://www.facebook.com/wObiektywieAlexis <-skromna galeria

Awatar użytkownika
Justyś
Moderator
Moderator
Posty: 727
Rejestracja: 03 maja 2011, 23:06
Podziękował(a): 209 razy
Otrzymał(a) podziękowań: 229 razy

30 lip 2011, 12:52

Zazdroszczę zwiedzania niektórych miejsc na Ziemi :D piękne zakątki! :D

Jeśli można, to dorzucę coś ze swoich zbiorów, różne kategorie... Uchwycone :-)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

;)
"-Wiesz, że ja wyznaję zasadę pacta sunt servanda!
-Ta i te ecetera ecetera tam inne." P.K

Awatar użytkownika
macphisto
Osobowość forum
Osobowość forum
Posty: 1130
Rejestracja: 22 gru 2006, 14:19
Lokalizacja: Saalfeld/Mohrungen/Warsaw
Podziękował(a): 48 razy
Otrzymał(a) podziękowań: 97 razy
Kontakt:

30 lip 2011, 14:12

Ten psinek malutki to sama słodycz :lol:
We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars. But we won't - Fight Club.

http://www.macphisto.fbl.pl

https://www.facebook.com/wObiektywieAlexis <-skromna galeria

Awatar użytkownika
Justyś
Moderator
Moderator
Posty: 727
Rejestracja: 03 maja 2011, 23:06
Podziękował(a): 209 razy
Otrzymał(a) podziękowań: 229 razy

30 lip 2011, 14:15

do schrupania był :lol:
u kogoś wiernie służy na obecną chwilę :D
"-Wiesz, że ja wyznaję zasadę pacta sunt servanda!
-Ta i te ecetera ecetera tam inne." P.K

Awatar użytkownika
macphisto
Osobowość forum
Osobowość forum
Posty: 1130
Rejestracja: 22 gru 2006, 14:19
Lokalizacja: Saalfeld/Mohrungen/Warsaw
Podziękował(a): 48 razy
Otrzymał(a) podziękowań: 97 razy
Kontakt:

30 lip 2011, 14:16

A myślałam, że to Twój. W każdym razie ktoś ma radochę z takim piesem :-P
We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars. But we won't - Fight Club.

http://www.macphisto.fbl.pl

https://www.facebook.com/wObiektywieAlexis <-skromna galeria

Awatar użytkownika
Justyś
Moderator
Moderator
Posty: 727
Rejestracja: 03 maja 2011, 23:06
Podziękował(a): 209 razy
Otrzymał(a) podziękowań: 229 razy

30 lip 2011, 14:19

ja niestety tylko fotografowałam, jeszcze wtedy miałam inne zwierzątko w domu, i nie myślałam o tym żeby psiaka zabrać do domku :lol: niemniej jednak słodziak :lol:
"-Wiesz, że ja wyznaję zasadę pacta sunt servanda!
-Ta i te ecetera ecetera tam inne." P.K

qwerty
Super User
Super User
Posty: 898
Rejestracja: 21 mar 2010, 12:27
Otrzymał(a) podziękowań: 6 razy

31 lip 2011, 23:12

Ten malutki psina wygląda jak dawny mój pies. 8-) Też był taki "poręczny", taka kulka, taki pluszowy... Ale potem wyrósł z niego niemal prawie... niedźwiedź. :lol:

ODPOWIEDZ