Wioletka stanie się inną osobą!

Tutaj możecie zobaczyć jak walczyliśmy o powstanie piątej serii Rancza. Znajdziecie tu także tematy związane z nowymi odcinkami Rancza.
Regulamin forum
1. Zanim dodasz nową informację, sprawdź czy nie ma już podobnego tematu na forum.
2. Jeśli cytujesz jakiś materiał, pamiętaj o podawaniu źródła.
3. Staraj się pisać poprawnie gramatycznie.
Awatar użytkownika
Mat91
Super User
Super User
Posty: 392
Rejestracja: 29 gru 2008, 9:07
Lokalizacja: Kutno
Podziękował(a): 22 razy
Otrzymał(a) podziękowań: 13 razy

12 sie 2010, 21:46

Oto krótki wywiad z Magdaleną Waligórską o losach serialowej Wioletki w V serii Rancza:
Magdalena Waligórska zdradza, że zapowiada się prawdziwa rewolucja w wątku jej bohaterki Wioletki z serialu "Ranczo". Jak na zmiany zareaguje ukochany barmanki - wilkowyjski policjant Stasiek (Arkadiusz Nader)? Magdalena Waligórska nie chce ujawniać za wielu szczegółów dotyczących jej postaci, ponieważ nie chciałaby uprzedzać faktów i odbierać widzom przyjemności oglądania.
Źródło: swiatseriali.pl

Cały artykuł :kilknij tutaj

Awatar użytkownika
Kamil
Super User
Super User
Posty: 342
Rejestracja: 19 lip 2010, 12:41
Lokalizacja: Podkarpacie
Podziękował(a): 16 razy
Otrzymał(a) podziękowań: 7 razy

12 sie 2010, 23:31

No to się robi coraz ciekawiej ; ) chcę już wiosnę 2011 !! :ranczo:
"Powietrze u nas świeże.
Dwa, wszędzie blisko.
Trzy, tanio.
Cztery, nawet jak co drogie to dostać nie można."

Tadeusz Hadziuk

qwerty
Super User
Super User
Posty: 898
Rejestracja: 21 mar 2010, 12:27
Otrzymał(a) podziękowań: 6 razy

13 sie 2010, 14:11

O, to będzie ciekawe ;)
Lubię postać Wioletki, ale ciekawe czy również polubię jej nowe oblicze :)
Tu chyba w 5 serii niemal wszyscy bohaterowie przejdą zmiany (zewnętrzne i wewnętrzne) :yes:

Awatar użytkownika
kasia
Ekspert
Ekspert
Posty: 290
Rejestracja: 01 sty 2009, 19:01
Lokalizacja: Włodawa
Podziękował(a): 2 razy
Otrzymał(a) podziękowań: 2 razy

05 wrz 2010, 17:59

Ja nie chcę aby Wioletka się zmieniała.Ona jest taka śmieszna i fajna XD
To tylko sny szalone sny ;)

Awatar użytkownika
Ania
Zasłużony
Zasłużony
Posty: 1078
Rejestracja: 02 mar 2007, 15:43
Lokalizacja: Jaworzno
Podziękował(a): 2 razy
Otrzymał(a) podziękowań: 12 razy
Kontakt:

05 wrz 2010, 23:12

Ale właśnie ta zmiana może doprowadzać do wielu śmiesznych sytuacji :) Bo np. nie wyobrażam sobie Wioletki jako stuprocentowej mamy...

A prywatnie, to Magda rzeczywiście nie przypomina Wioletki, jest zupełnie inna. Bardzo sympatyczna (Wioletka też budzi sympatię), ale zachowuje się zupełnie inaczej. Może wyda się to teraz absurdalne, co napiszę, ale nawet z wyglądu jej nie przypomina... Wioletka to Wioletka, a Magda to Magda (mam nadzieję, że wiecie, o co mi chodzi :P )
-Owszem, zyskałem - odpowiedział Lis. -Chociażby kolor zboża.
"Mały Książę"

Awatar użytkownika
macphisto
Osobowość forum
Osobowość forum
Posty: 1130
Rejestracja: 22 gru 2006, 14:19
Lokalizacja: Saalfeld/Mohrungen/Warsaw
Podziękował(a): 48 razy
Otrzymał(a) podziękowań: 97 razy
Kontakt:

05 wrz 2010, 23:14

Ania pisze:Ale właśnie ta zmiana może doprowadzać do wielu śmiesznych sytuacji :) Bo np. nie wyobrażam sobie Wioletki jako stuprocentowej mamy....

Ja też nie :hihi: chciałabym zobaczyć macierzyństwo w wydaniu naszej Wioletki, na bank będzie z niej oryginalna mama :)
We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars. But we won't - Fight Club.

http://www.macphisto.fbl.pl

https://www.facebook.com/wObiektywieAlexis <-skromna galeria

Awatar użytkownika
Lynn
Super User
Super User
Posty: 683
Rejestracja: 21 cze 2010, 8:50
Podziękował(a): 1 raz
Otrzymał(a) podziękowań: 3 razy

05 paź 2010, 21:18

Ja powiem tak. Wioletki na poczatku nie lubilam. Wkurzalo mnie to, ze ciagle ma taka zdziwiona mine i wytrzeszczone oczy. Ale z biegiem czasu i polubilam Wioletke i Staska.
I ja jednoczesnie chce i nie chce wiosny 2011. Bo z jednej strony tej wiosny czeka mnie duzo przyjemnych rzeczy ( w tym ranczo) a z drugiej matura. Wiec...
Will the world remember you when you fall? Could it be your death means nothing at all.
Obrazek

qwerty
Super User
Super User
Posty: 898
Rejestracja: 21 mar 2010, 12:27
Otrzymał(a) podziękowań: 6 razy

12 gru 2010, 12:03

Ja już chcę maturę! :sugoi:
Również czekam z niecierpliwością na tegoroczną wiosnę, gdyż ta wiosna będzie nadzwyczajna. Wiele się wydarzy i życie się zmieni :clap:

Awatar użytkownika
dami1995zg
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 170
Rejestracja: 23 lis 2009, 12:46
Lokalizacja: Zielona Góra (ZG)
Podziękował(a): 2 razy
Otrzymał(a) podziękowań: 3 razy

03 mar 2011, 19:09

kasia pisze:Ja nie chcę aby Wioletka się zmieniała.Ona jest taka śmieszna i fajna XD



mam takie same zdanie xD

Awatar użytkownika
adi1995zGg
Aktywny forumowicz
Aktywny forumowicz
Posty: 76
Rejestracja: 01 mar 2011, 8:29
Lokalizacja: Zielona góra(zg)
Podziękował(a): 1 raz
Otrzymał(a) podziękowań: 3 razy

09 mar 2011, 18:22

No właśnie, aktorzy za długą mieli przerwę i znowu się przystosowują do swoich postaci, zapomnieli jak to jest być z Wilkowyj :lol: W 1 odcinku zresztą wszyscy widzieli, że Wioletka w niczym się nie zmieniła :) Tylko charakterem, bo jest stanowcza, ciągle krzyczy na Staszka

Awatar użytkownika
Ania
Zasłużony
Zasłużony
Posty: 1078
Rejestracja: 02 mar 2007, 15:43
Lokalizacja: Jaworzno
Podziękował(a): 2 razy
Otrzymał(a) podziękowań: 12 razy
Kontakt:

06 cze 2011, 0:12

kasia pisze:Ja nie chcę aby Wioletka się zmieniała.Ona jest taka śmieszna i fajna XD
No i nie zmieniła się bardzo. Jest trochę bardziej kłótliwa i stanowcza, ale niewiele. Nadal jest starą, dobrą Wioletką w różowym wdzianku. Naiwna, prostoduszna i dobra.
-Owszem, zyskałem - odpowiedział Lis. -Chociażby kolor zboża.
"Mały Książę"

qwerty
Super User
Super User
Posty: 898
Rejestracja: 21 mar 2010, 12:27
Otrzymał(a) podziękowań: 6 razy

06 cze 2011, 10:07

I w ciąży 8-) A to duża zmiana. W 6 serii będą tego dowody... Choć pewniej będzie już opiekowała się swoim dzieckiem :lol:

karolajner
Początkujący
Początkujący
Posty: 27
Rejestracja: 03 sty 2011, 21:49

06 cze 2011, 14:14

Ojjj zmieniła się :) Będzie mamą! A w dodatku chce założyć biznes z kompanią serową. Ciekawe co z tego wyjdzie ;D

ODPOWIEDZ